پشتیبانی سایت وردپرس بلوویرا
●●پشتیبانی سایت وردپرس

پشتیبانی سایت وردپرس یک خدمات ضروری است که به وب سایت هایی که از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند، کمک می کند. پشتیبانی سایت وردپرس شامل اقدامات زیر است: بروزرسانی هسته وردپرس، افزونه ها و پوسته، رفع مشکلات فنی و امنیتی، بهینه سازی سرعت سایت، مشاوره در زمینه طراحی و توسعه سایت وردپرسی و … . با پشتیبانی سایت وردپرس، شما می توانید سایت خود را همیشه به روز، امن، سالم و کارآمد نگه دارید و از تمام قابلیت های سایت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

●●چرا به خدمات پشتیبانی سایت وردپرس نیاز داریم؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) قدرتمند و پرطرفدار در ایران است که برای ایجاد و مدیریت وب سایت های مختلف استفاده می شود. اما وردپرس به تنهایی کافی نیست و برای حفظ عملکرد، امنیت، سرعت و بهینه سازی سایت های وردپرسی نیاز به خدمات پشتیبانی مناسب دارد. خدمات پشتیبانی سایت وردپرس شامل موارد زیر است:

  • به روز رسانی هسته، قالب و افزونه های وردپرس
  • رفع خطاها، باگ ها و مشکلات فنی سایت
  • بک آپ گیری منظم از اطلاعات سایت
  • تست و اصلاح مشکلات امنیتی سایت
  • انتشار وبلاگ یا افزودن محصول
  • اضافه کردن قابلیت ها و امکانات جدید به سایت
  • پاسخگویی به سوالات و درخواست های کاربران سایت

خدمات پشتیبانی سایت وردپرس باعث می شود که سایت شما همواره در حالت بهینه باشد و با رقبا رقابت کند. همچنین با کاهش خطرات احتمالی، ذهن شما راحت تر خواهد بود و می توانید بر روی تولید محتوا، تبلیغات و توسعه کسب و کار خود تمرکز کنید. بنابراین، اگر می خواهید یک سایت حرفه ای، مطمئن، پایدار و موفق داشته باشید، به خدمات پشتیبانی سایت وردپرس نیاز دارید.

پشتیبانی سایت
●●ارتباط تلفنی مستقیم با کارشناسان بلوویرا ●●
●●گفتگو از طریق تلگرام ●●
●●گفتگو از طریق واتساپ ●●
●●● پلن های پشتیبانی سایت ●●

شرح خدمات پشتیبانی سایت:

  • تهیه بک آپ هفتگی
  • انجام تمامی به روز رسانی ها
  • نصب ، غیر فعال سازی و حذف افزونه ها
  • اطمینان از کارکرد صحیح سایت
  • دریافت گواهی ssl
  • چک کردن کد و سورس صفحات
  • اطمینان از وجود صفحات 404 و ریدایرکت آن
  • ارائه گزارش های هفتگی از کارکرد سایت
  • افزایش سرعت سایت
  • طراحی لندینگ پیج (هر ماه یک طرح)
  • طراحی اسلایدر (هر ماه دو تصویر)
  • ایجاد و ساخت پاپ آپ
  • انجام تنظیمات مربوط به قالب و افزونه های نصب شده
  • انتشار مطالب بلاگ
  • انتشار 30 محصول
  • پاکسازی دیتابیس

فرم زیر را پر کنید:

نام و نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
info@bluvira.com
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شماره تماس
این فیلد را پر کنید
اسم شرکت
این فیلد را پر کنید
پلن درخواستی
انتخاب تنظیمات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
پشتیبانی سایت
●●پشتیبانی وردپرس

پشتیبانی فنی وردپرس و پشتیبان وردپرس امروزه نقش حیاتی در توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ایفا می‌کند. در صورتی که وبسایت وردپرسی شما با مشکلاتی مواجه شود، این موضوع به شدت تاثیر منفی بر کسب و کار اینترنتی شما دارد. همچنین، پشتیبانی سایت نقش مهم و قابل توجهی در پایداری کسب و کار شما دارد.

در صفحه بهترین پشتیبانی وردپرس قرار دارید، زیرا ما با بیش از 5 سال تجربه در زمینه وردپرس، اعتبار قوی‌ای بدست آورده‌ایم. توسعه‌دهندگان و کارشناسان وردپرس ما اعتبار بسیاری در این زمینه کسب کرده‌اند. امروزه، با رشد کسب و کارها و فرآیند بازاریابی دیجیتال، انتخاب یک تیم کاری مطمئن و توانمند برای پشتیبانی از سایت وردپرس بسیار مهم شده است.

پیوستن به فضای دیجیتال به‌منظور نجات یا توسعه کسب و کار خود، اما با چالش‌های زیادی روبه‌رو شوید. امروزه با وجود تعداد زیادی از طراحان و برنامه‌نویسان، انتخاب افراد مناسب برای این حوزه بسیار مشکل است. این امر ناشی از عدم اطلاع از وضعیت کاری و تجربه‌های احتمالی آنها می‌باشد، که ممکن است تجربه‌ی ناخوشایندی در انتخاب یک طراح وب یا تیم پشتیبانی فنی وردپرس به دنبال داشته باشد.

در این راستا، ما در خدمت شما هستیم تا به شما اطلاعات جامعی درباره این موضوع ارائه دهیم. از طریق شناخت کامل از اهمیت پشتیبانی وردپرس و تأثیر آن بر پایداری کسب و کار شما، ما سعی خواهیم کرد تا شما را در انتخاب یک تیم پشتیبانی فنی وردپرس با تجربه و مطمئن کمک نماییم.

پشتیبانی سایت
●●پشتیبانی فنی وردپرس

پشتیبانی فنی وردپرس به معنای داشتن یک تیم خدمات پشتیبانی و مراقبت از وبسایت‌های وردپرس است. این به این معناست که تمرکز اصلی بر روی تولید محتوا، مدیریت سفارشات و محصولات قرار دارد. افراد بسیاری تجربه کرده‌اند که برای توسعه و رشد یک وبسایت وردپرسی، نیاز به یک پشتیبان سایت مداوم وجود دارد. پشتیبان وردپرس مسئول بررسی و رفع اشکالات سایت به منظور ایجاد یک سایت پرترافیک و کارآمد می‌باشد.

در حال حاضر، تعداد زیادی از وبسایت‌ها در حال طراحی هستند، اما نه همه آن‌ها توانسته‌اند رشد کنند و به موفقیت در نتایج جستجوی گوگل برسند. فقط ۵٪ از وبسایت‌های وردپرسی موفق به این کار می‌شوند، و این به دلیل این است که این وبسایت‌ها به مباحث سئو وردپرس آشنا هستند و توانسته‌اند سایت خود را به شرایط مناسبی برسانند.

پشتیبانی سایت
●●● اهمیت پشتیبانی سایت

فرض کنید یک سایت فروشگاهی طراحی کرده‌اید که دارای درگاه پرداخت است و به یک مشکل امنیتی برخورد کرده‌اید که ممکن است به لو رفتن اطلاعات کاربران و دسترسی افراد سودجو به حساب کاربران منجر شود.

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، اقدامات زیر انجام شود:

1. **پشتیبانی سایت و بررسی روزانه:**
– انجام بروزرسانی‌ها و افزونه‌ها برای حفظ امنیت سایت.
– بررسی عملکرد کلی سایت به منظور شناسایی و رفع سریع مشکلات.
– بررسی فنی سایت و رفع باگ‌های احتمالی.
– ایجاد نسخه پشتیبان (بک‌آپ) از سایت به صورت منظم.

2. **به‌روزرسانی امکانات:**
– اطمینان از بروز بودن درگاه پرداخت و افزونه‌های مرتبط با امنیت پرداخت الکترونیکی.
– استفاده از SSL برای افزایش امانت اطلاعات کاربران.

3. **پیشگیری از نقض امنیت:**
– استفاده از ابزارهای امنیتی مانند فایروال و افزونه‌های حفاظت از سایت.
– بررسی و اصلاح مسائل امنیتی در کدهای سفارشی و قالب سایت.

4. **بررسی رفتار مخاطبان:**
– نظارت بر ترافیک ورودی به صفحات مختلف وب‌سایت.
– تحلیل صفحات بازدید بیشتر و بهبود آنها.
– حذف یا بهبود صفحات با بازدید مناسب نداشته و یا مورد توجه نبوده.

5. **تولید محتوای به‌روز:**
– به‌روزرسانی منظم محتوا و افزودن مطالب جدید.
– ایجاد محتوای به‌روز و متنوع جهت جلب مخاطبان جدید.

با این اقدامات، می‌توانید پیش از بروز مشکلات بزرگ، امنیت وب‌سایت فروشگاهی خود را تقویت کنید و اعتماد کاربران را حفظ نمایید.

سوالات متداول:

به روز رسانی

اگر هسته وردپرس، قالب، افزونه ها و نسخه php سایت خود را به‌روز نکنید، ممکن است با مشکلات فنی و امنیتی زیادی روبرو شوید. علاوه بر این، ممکن است بعضی از افزونه ها با هم سازگار نباشند و باعث بهم ریختگی سایت شوند. تیم پشتیبانی سایت ما به جای استفاده از به‌روزرسانی خودکار، به صورت دستی این کار را انجام می دهند و پس از آن تمام بخش های سایت را یکی یکی به صورت حرفه ای چک کرده و مشکلات فنی ناشی از این به‌روزرسانی ها را حل خواهند کرد.

رفع خطا های سایت

گر افزونه ها و قالب سایت با هم سازگار نباشند، ممکن است مشکلات زیادی برای سایت ایجاد کنند، که باعث کند شدن سایت، کم شدن بازدیدکنندگان و… می شود. این مشکلات باید قبل از اینکه به کسب و کار شما آسیب برسانند، به سرعت حل شوند. تیم ما در بلوویرا با داشتن متخصصان، می تواند در کمترین زمان ممکن نقص های سایت شما را رفع کند.

امنیت سایت

نماینده کسب و کار است و باید از آن محافظت شود. کسب و کارها همه سعی خود را می کنند تا خدمات خود را در محیطی امن و سالم و دور از دسترسی هکر ها و افراد نامشروع، ارائه کنند. ما در بلوویرا سایت شما را از نظر امنیتی چک کرده و آن را در برابر حمله هکر ها و بد افزار ها حفظ می کنیم.

بهینه سازی هاست

هنگامی که سایت خود را راه اندازی و توسعه می دهید، ممکن است افزونه‌های زیادی را برای تست کردن، نصب و بعداَ پاک کنید، فایلهای مختلفی را در رسانه وردپرس بارگذاری کنید، نوشته‌ها، برگه‌ها و محصولاتی را ساخته و حذف کنید. آیا می دانید که این فایلها با حذف شدن، کاملاَ از هاست و دیتابیس شما پاک نمی شوند و فضای هاست شما را پر می کنند و سرعت سایت را کم می کنند!؟ پس باید هر چند وقت یکبار هاست و پایگاه داده سایت خود را تمیز کنید. تیم ما با استفاده از ابزارهای مناسب، فایلهای غیر ضروری و اضافی را پیدا و پاکسازی خواهند کرد.

فهرست