سئو داخلی بلوویرا

 

هر استراتژی سئو بر روی رتبه بندی تا حد ممکن در موتورهای جستجو متمرکز است. برای انجام این کار، همه ما سعی می کنیم وب سایتی را طراحی کنیم و توسعه دهیم که الگوریتم گوگل آن را دوست داشته باشد. این همان چیزی است که SEO است. عوامل موجود در الگوریتم گوگل را می توان به دو دسته تقسیم کرد که رتبه وب سایت شما را تعیین می کند: عوامل داخل سایت و عوامل خارج از سایت. در اینجا، تفاوت‌های بین این دو را مورد بحث قرار می‌دهیم، اهمیت سئو داخلی را توضیح می‌دهیم و به ضروری‌ترین عوامل آن می‌پردازم.

سئو داخلی و خارجی

عوامل سئوی داخلی همه به عناصر موجود در وب سایت شما مربوط می شود. این عوامل شامل سئوی فنی یا همان تکنیکال شما – کیفیت کد شما – محتوای متنی و بصری و کاربر پسند بودن سایت شما است. از طرف دیگر، عوامل خارجی هم وجود دارد، مانند پیوندهایی از سایر وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و سایر فعالیت های دیجیتال مارکتینگ که خارج از وب سایت شما انجام می شود.

اگر روی سئوی خارجی تمرکز کنید، بیشتر هدفتان این است که پیوندهای بیشتری را به سمت سایت خود دریافت کنید. هرچه لینک های مرتبط تری دریافت کنید، رتبه شما در گوگل بالاتر خواهد بود.

اهمیت سئو داخلی

سئوی درون صفحه شامل تمام عناصر سئو است که شما روی آنها کنترل دارید. اگر صاحب یک وب سایت هستید، می توانید مسائل فنی و کیفیت محتوای خود را کنترل کنید. ما معتقدیم که شما باید بتوانید با تمام این عوامل مقابله کنید زیرا همه چیز در دستان شماست. به یاد داشته باشید: اگر یک وب سایت عالی ایجاد کنید، مطمئناً شروع به رتبه بندی می کند. تمرکز بر روی سئو داخلی نیز شانس موفقیت استراتژی سئو خارجی شما را افزایش می دهد. ایجاد لینک با یک سایت نامرتب بسیار دشوار است. هیچ کس نمی خواهد به مقالاتی که بد نوشته شده اند یا سایت هایی که به درستی کار نمی کنند پیوند دهد.

 

خلاصه کتاب دید اقتصادی

 

3 فاکتور ضروری سئو داخلی

از نظر ما، سه فاکتور اصلی سئوی داخلی وجود دارد. این سه رکن مواردی هستند که باید روی آنها تمرکز کنید:

1. برتری فنی

کیفیت کد یا سیستم تولید محتوای شما باید بالا باشد. اگر به دنبال یک پلتفرم سازگار با سئو هستید، ما قطعا وردپرس را توصیه می کنیم. دلیل دیگر برای در نظر گرفتن وردپرس این است که به شما کمک می کند تا یک وب سایت را بدون نیاز به دانش فنی زیاد راه اندازی کنید. اگر وردپرس را دارید یا انتخاب می‌کنید، افزونه Yoast SEO  می‌تواند بسیاری از چالش‌های فنی باقیمانده سئو را برطرف کند، بدون اینکه شما حتی متوجه آن شوید. بنابراین اگر از وردپرس استفاده می‌کنید و Yoast SEO را به درستی پیکربندی کرده‌اید، بیشتر جنبه‌های فنی سئو داخلی خود را پوشش خواهید داد.

مورد دیگری که در اینجا می خواهم به آن اشاره کنم نمایه سازی است. اگر با این اصطلاح آشنا نیستید، اجازه دهید سریع توضیح دهم که چیست و چه ربطی به گوگل دارد. برای اینکه بتوانید صفحه خود را در نتایج جستجو نشان دهید، ابتدا گوگل باید آن صفحه را بشناسد. باید توسط گوگل ایندکس شود، که در اصل به این معنی است که این صفحه در فهرست آنها ذخیره شده است. و برای اینکه این امکان وجود داشته باشد، باید مطمئن شوید که گوگل را از فهرست کردن پست یا کل سایت خود مسدود نمی کنید. بنابراین بررسی کنید که آیا به طور ناخواسته این کار را انجام نمی دهید (ما هنوز هم این اتفاق را می بینیم!) و مطمئن شوید که سایت خود را ایندکس می کنید.

لینک سازی داخلی چیست و نحوه انجام آن

2. محتوای عالی

فکر می کنید چرا مردم از سایت شما بازدید می کنند؟ به احتمال زیاد  حاوی اطلاعاتی است که آنها به دنبال آن هستند. بنابراین مهم است که محتوای عالی بنویسید که با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد. موتورهای جستجو مانند گوگل نیز متن شما را می خوانند. اینکه کدام سایت برای یک عبارت جستجوی خاص بالاترین رتبه را دارد تا حد زیادی بر اساس محتوای یک وب سایت است. به همین دلیل است که محتوای شما باید آموزنده، آسان برای خواندن و متمرکز بر کلمات کلیدی مناسبی باشد که مخاطبان شما استفاده می کنند.

3. UX بی عیب و نقص

رکن سومی که می خواهیم به آن اشاره کنیم تجربه کاربری است. به زبان ساده، کاربران باید وب سایت شما را به راحتی درک کنند. آنها باید بتوانند آنچه را که می خواهند در یک سایت پیدا کنند. آنها باید بدانند که کجا کلیک کنند و چگونه در سایت شما حرکت کنند. و سایت شما باید سریع باشد! یک وب سایت با طراحی زیبا خوب است، اما قطعاً باید ابتدا ایجاد یک وب سایت کاربرپسند را در اولویت خود قرار دهید.

نتیجه گیری

ما در مورد مهمترین فاکتورهای سئو داخلی صحبت کرده ایم. اول از همه، مطمئن شوید که وب سایت شما به درستی کار می کند و سئوی تکنیکال شما در حد و اندازه است. ثانیاً محتوایی ایجاد کنید که کاربر محور باشد و بر کلمات کلیدی مناسب متمرکز باشد. سوم، روی قابلیت استفاده و سرعت سایت خود کار کنید تا به کاربران و موتورهای جستجو در اطراف وب سایت خود کمک کنید.

از آنجایی که این عوامل همه بخشی از سایت شما هستند، می توانید روی آنها کار کنید تا مطمئن شوید که سئوی صفحه شما درجه یک است! همانطور که گفته شد، به یاد داشته باشید که روی سئوی خارج از صفحه خود نیز کار کنید. اگرچه ممکن است کنترل کاملی روی این عوامل نداشته باشید، اما همچنان می‌توانید برای ایجاد آن در سایر سایت‌ها نیز تلاش کنید!

 

طراحی سایت در ارومیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Instagram
بلوویرا در اینستاگرام
Telegram
بلوویرا در تلگرام
Instagram

بلوویرا در اینستاگرام

Telegram

بلوویرا در تلگرام

پست های اخیر:
تبلیغات:
بنر بلوویراکست
سفارش طراحی سایت بلوویرا
خدمات سئو سایت بلوویرا
پشتبانی سایت وردپرس بلوویرا

مقالات مرتبط:

درخواست طراحی سایت:

جهت طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین خود در بستر اینترنت فرم زیر رو پر کنید.

طراحی سایت با بلوویرا
مشاوره

درخواست مشاوره:

برای رزرو وقت مشاوره در حوزه طراحی سایت ، راه اندازی کسب و کار و سئو با ما در تماس باشید.

فهرست