کلمه کلیدی بلوویرا

تحقیق درباره کلمه کلیدی اولین گام در فرآیند کپی رایتینگ سئو و بخش مهمی از استراتژی سئوی شما است. قبل از اینکه محتوای وب سایت خود را ایجاد کنید، باید دریابید که مخاطبان شما از چه عباراتی برای جستجو استفاده می کنند. عبارات جستجوی آنها کلمات کلیدی شما هستند. بر اساس این کلمات کلیدی می توانید شروع به نوشتن محتوای مفید و با کیفیت کنید. در اینجا، ما شما را از طریق بسیاری از مراحل مربوط به تحقیق کلمات کلیدی راهنمایی می کنیم.

تحقیق درباره کلمات کلیدی چیست؟

تحقیق درمورد کلمات کلیدی بخشی از سئو (بهینه سازی موتور جستجو) است. این کاری است که شخصی انجام می دهد تا فهرست گسترده ای از کلمات کلیدی را ارائه دهد که می خواهند وب سایت برای آنها رتبه بندی کند. برای به دست آوردن چنین لیستی، صاحبان وب سایت باید به جستجوی مخاطبان و موتورهای جستجوی مورد نظر خود بپردازند. افراد هنگام جستجوی محصولات، خدمات، کسب و کار یا نوع سازمان خود، چه عبارات جستجویی را در گوگل تایپ می کنند؟ و آنها انتظار دارند چه چیزی پیدا کنند؟ با استفاده از این لیست، صاحبان وب سایت می توانند محتوایی ایجاد کنند که ترافیک بیشتری را با کیفیت بالا به سایت خود جذب کند. تحقیق کلمات کلیدی هرگز تمام نمی شود: تکرار منظم آن برای به روز ماندن ضروری است!

 

مقالات پیشنهادی: خلاصه کتاب هفت عادت مردمان موثر

 

چرا تحقیق کلمات کلیدی مهم است؟

تحقیق صحیح کلمات کلیدی مهم است زیرا مشخص می کند که مخاطبان شما از چه عباراتی برای جستجو استفاده می کنند. در Yoast، بارها با صاحبان مشاغلی مواجه شدیم که هنگام توصیف محصولات خود از یک مجموعه کلمات استفاده می کردند، در حالی که مخاطبان هدف آنها از مجموعه کلمات کاملاً متفاوتی استفاده می کردند. در نتیجه، مشتریان بالقوه به دلیل عدم تطابق در استفاده از کلمات، نتوانستند آن وب سایت ها را پیدا کنند.

به عنوان مثال، گاهی اوقات، یک بخش بازاریابی تصمیم می گیرد که نامی نه چندان رایج به یک محصول بدهد. این می تواند یک تصمیم بازاریابی هوشمندانه باشد: مردم می توانند محصول شما را راحت تر به خاطر بسپارند. اگر به جای خانه های تعطیلات، کلبه های تعطیلات اجاره کنید، ممکن است متمایز شوید. اما مراقب باشید: افراد بسیار کمی برای [کلبه های تعطیلات] جستجو می کنند. اگر متن خود را برای این عبارت بهینه کنید، احتمالاً در این اصطلاح خاص رتبه خوبی خواهید داشت. با این حال، با این عبارت ترافیک زیادی ایجاد نمی کنید و بخش بزرگی از مخاطبان بالقوه خود را از دست خواهید داد زیرا از کلمات دیگری استفاده می کنند.

احتمالاً متوجه خواهید شد که بهینه سازی کلماتی که مردم استفاده نمی کنند، منطقی نیست. تحقیق کامل کلمات کلیدی اطمینان حاصل می کند که شما از همان کلماتی که مخاطبان هدف خود استفاده می کنید استفاده می کنید و این باعث می شود کل تلاش برای بهینه سازی وب سایت شما بسیار ارزشمندتر شود. علاوه بر این، با نگاه کردن به هدف جستجو، متوجه می شوید که مخاطب شما دقیقاً به دنبال چه چیزی است. این سوالات باید در قالب محتوای با کیفیت پاسخ داده شود.

مفاهیم اساسی تحقیق کلمات کلیدی

قبل از اینکه به تحقیق در مورد کلمات کلیدی بپردازیم، به طور خلاصه برخی از مفاهیم اساسی آن را توضیح خواهیم داد:

کلمه کلیدی تمرکز یا عبارت کلیدی کلمه یا عبارتی است که می خواهید صفحه خاصی در سایت شما در گوگل پیدا شود. شما مجموعه عبارات کلیدی تمرکز خود را با انجام تحقیقات کلمات کلیدی تعیین می کنید.
کلمات کلیدی دم بلند نسبت به کلمات کلیدی به اصطلاح سر، خاص تر و کمتر جستجو می شوند. آنها روی یک طاقچه تمرکز می کنند. هرچه عبارات جستجو طولانی تر و خاص تر باشند، رتبه بندی برای آنها آسان تر خواهد بود زیرا رقابت کمتری وجود خواهد داشت. حتی با وجود اینکه افراد کمتری این عبارات را جستجو می کنند، ممکن است انگیزه بیشتری برای خرید، اشتراک، ثبت نام یا هر کاری که شما می خواهید انجام دهند، داشته باشند.
استراتژی کلمه کلیدی شما در مورد تصمیماتی است که بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی خود می گیرید. به عنوان مثال، ابتدا چه محتوایی را می خواهید ایجاد کنید؟ آیا روی سر تمرکز می کنید یا دم؟ چگونه و کجا آن را منتشر خواهید کرد؟ آیا یک نوشته، یک پست یا صفحه محصول، یک فیلم آموزشی یا یک اینفوگرافیک ایجاد خواهید کرد؟

جستجو در هدف جستجو در اینجا کلیدی است: شما باید کشف کنید که یک جستجوگر واقعاً چه می خواهد یا به چه چیزی نیاز دارد. شما فقط به کلمات کلیدی نگاه نمی کنید، بلکه به اهداف اساسی آنچه جستجوگر می خواهد بداند، انجام دهد یا بخرد، نگاه می کنید. محتوای شما باید راه حلی برای «مشکل» جستجوگر ارائه دهد. این نیز به عنوان طراحی محتوا شناخته می شود.

 

مقالات مرتبط : استراتژی بازاریابی محتوایی 
کلمه کلیدی (Keywords) در سئو

 

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Instagram
بلوویرا در اینستاگرام
Telegram
بلوویرا در تلگرام
Instagram

بلوویرا در اینستاگرام

Telegram

بلوویرا در تلگرام

پست های اخیر:
تبلیغات:
بنر بلوویراکست
سفارش طراحی سایت بلوویرا
خدمات سئو سایت بلوویرا
پشتبانی سایت وردپرس بلوویرا

مقالات مرتبط:

درخواست طراحی سایت:

جهت طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین خود در بستر اینترنت فرم زیر رو پر کنید.

طراحی سایت با بلوویرا
مشاوره

درخواست مشاوره:

برای رزرو وقت مشاوره در حوزه طراحی سایت ، راه اندازی کسب و کار و سئو با ما در تماس باشید.

فهرست