سئو خارجی

اصول سئو سئو خارجی چیست؟

سئوی خارجی درباره هر چیزی است که مستقیماً در وب سایت شما اتفاق نمی افتد. بهینه سازی وب سایت شما سئو داخلی نامیده می شود و شامل مواردی مانند ساختار سایت، محتوا و بهینه سازی سرعت می باشد. سئوی خارجی شامل موارد ایجاد لینک، فعالیت در رسانه های اجتماعی و سئوی محلی (لوکال سئو) است. یا به عبارت دیگر، ایجاد ترافیک برای سایت خود و نشان دادن کسب و کار شما. در این پست به این سوال پاسخ می دهیم که سئوی خارجی چیست؟

ایجاد قرار گرفتن در معرض، اعتماد و آگاهی از برند

وقتی روی سئوی داخلی تمرکز می کنید، تمام تلاش خود را می کنید تا سایت خود را عالی کنید. شما محتوای عالی می نویسید، ساختار سایت محکمی دارید و سایت شما در موبایل تنها در چند ثانیه بارگیری می شود. همه چیز در دنیا خوب است. از سوی دیگر، سئوی خارجی به شما کمک می کند تا آن انبوهی از بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه را جذب کنید که هر دو ، بخش مهمی از پازل هستند.

با نوشتن محتوای باکیفیت می‌توانید در موتورهای جستجو رتبه‌ خوبی کسب کنید ، اما با گرفتن چند سایت عالی و مرتبط برای پیوند دادن به آن محتوا، این شانس را افزایش می‌دهید که در نهایت چند رتبه بالاتر شوید. همین امر در مورد ایجاد برند شما و ایجاد اعتماد نیز صدق می کند. این فقط در سایت شما اتفاق نمی افتد، بلکه بیشتر در خارج از سایت اتفاق می افتد.

این نه تنها برای شما مهم است که برای عبارت جستجوی خود رتبه بالایی داشته باشید، بلکه باعث ایجاد اعتماد و احساس اقتدار نیز می باشد. شما باید به نظر بهترین نتیجه جستجو باشید، نه تنها از نظر فنی و محتوایی، بلکه در محبوبیت، کیفیت و ارتباط .

 

مقالات مرتبط : تحقیق درباره کلمات کلیدی

 

موارد مرتبط با لینک سازی

پیوندها مثل چسبی هستند که وب را در کنار هم نگه می دارند. موتورهای جستجو از لینک ها برای تعیین میزان ارزش یک محتوا یا یک سایت خاص استفاده می کنند. اگر در مورد رتبه بندی جدی هستید، دریافت لینک های با کیفیت همیشه یک تاکتیک عالی بوده است. و چه کسی نیست؟ با این حال، اخیراً به نظر می رسد برخی افراد در مورد ارتباط پیوندها بحث می کنند. ما کاملاً به اهمیت پیوندها اعتقاد داریم. البته شما به موارد خوب نیاز دارید. چیزها را نخرید و مراقب باشید که به کجا و چگونه به شما پیوند داده شده است. ما چندین راهنما در مورد چگونگی دریافت لینک های با کیفیت برای سایت خود و کارهایی که نباید هنگام ایجاد لینک انجام دهید، نوشته ایم.

رسانه های اجتماعی تا حدی کمک می کنند

به خودی خود، رسانه های اجتماعی برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو ضروری نیستند. با این حال، فرصتی منحصر به فرد برای ارتباط با مشتریان و بازدیدکنندگان بالقوه به شما می دهد.

همانطور که دیوید مهیم در مجموعه پست‌های حماسی رتبه‌بندی کسب‌وکار محلی شما نوشت: «فعال بودن» در رسانه‌های اجتماعی واقعاً به دیده شدن جستجوی محلی شما کمک نمی‌کند. و حتی اگر در رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب باشید، بعید است که محبوبیت مستقیماً به رتبه‌بندی جستجوی محلی بالاتر تبدیل شود. شما در درجه اول باید تلاش‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی بر جذب مشتریان خود با محتوای جالب، تبلیغات (در صورت مرتبط بودن)، و نظرسنجی‌ها و مکالمات متمرکز کنید که تمایل آنها را به برند شما افزایش می‌دهد. شما می توانید وب سایت خود را تا حدی ارتقا دهید، اما به طور کلی، بهبود در رتبه بندی محلی شما از عوامل دیگری ناشی می شود.

سئوی محلی نیز سئوی خارجی است

اگر کسب و کار شما محلی گرا است، سئوی محلی ضروری است. برای مشاغل محلی، بخشی از سئوی خارج از صفحه واقعاً سئوی حضوری است. بازاریابی دهان به دهان نقش مهمی در جذب افراد به کسب و کار شما دارد. نه فقط این، مشتریان خوشحال می توانند نظراتی را به صورت آنلاین ارائه دهند که Google – و سایر مشتریان بالقوه – می توانند از آنها استفاده کنند تا ببینند شما چقدر خوب کار می کنید.

سئوی خارجی بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئوی شما است

همانطور که نشان دادیم، سئوی خارج از صفحه سئوی درون صفحه را تکمیل می کند. هر دو دست به دست هم می دهند. شما باید بر روی لینک سازی، برندسازی و تلاش های ظاهری خود تمرکز کنید تا بهترین استفاده را از سئوی خود ببرید. شما می توانید سایت خود را هر چه که می خواهید بهینه کنید، اما اگر به عنوان یک مقصد با کیفیت برای مردم تلقی نشود، کار خوبی نخواهید داشت.

 

مقالات مرتبط: خزیدن در وب 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Instagram
بلوویرا در اینستاگرام
Telegram
بلوویرا در تلگرام
Instagram

بلوویرا در اینستاگرام

Telegram

بلوویرا در تلگرام

پست های اخیر:
تبلیغات:
بنر بلوویراکست
سفارش طراحی سایت بلوویرا
خدمات سئو سایت بلوویرا
پشتبانی سایت وردپرس بلوویرا

مقالات مرتبط:

درخواست طراحی سایت:

جهت طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین خود در بستر اینترنت فرم زیر رو پر کنید.

طراحی سایت با بلوویرا
مشاوره

درخواست مشاوره:

برای رزرو وقت مشاوره در حوزه طراحی سایت ، راه اندازی کسب و کار و سئو با ما در تماس باشید.

فهرست