لید بازاریابی بلوویرا

رهبر بازاریابی شخصی است که به محصولات یا خدمات یک برند علاقه نشان می دهد و این باعث می شود که فرد به یک مشتری بالقوه تبدیل شود. هدف اولیه هر شرکتی تولید هر چه بیشتر سرنخ است. یک شرکت باید مشتریان بالقوه را با محتوا و پیشنهادات مرتبط به سمت خریدشان به سمت پایین قیف فروش هدایت کند.

انواع سرنخ ها

اطلاعات واجد شرایط (IQL)
سرنخ واجد شرایط بازاریابی (MQL)
سرنخ واجد شرایط فروش (SQL)

نوع سرنخ ها به قرارگیری آنها در قیف بازاریابی بستگی دارد. سه نوع اصلی رهبری بازاریابی وجود دارد:

اطلاعات واجد شرایط (IQL). این سرنخ ها در ابتدای سفر خریدار هستند. در این مرحله، یک شرکت باید در ازای اطلاعات شخصی مانند نام، آدرس ایمیل، مکان و غیره اطلاعات مفیدی در مورد موضوعی مرتبط با درخواست شخص ارائه دهد. این نوع سرنخ بازاریابی همچنین “سرنخ سرد” نامیده می شود.
سرنخ واجد شرایط بازاریابی (MQL). این سرنخ ها در وسط قیف فروش قرار دارند. آنها علاقه خود را به یک شرکت ابراز کرده اند. پس از اینکه مشتریان بالقوه مشکل را شناسایی کردند، معمولاً به دنبال راهی هستند که یک شرکت بتواند آن را مدیریت کند. به این نوع سرب «سرب گرم» نیز می گویند.
سرنخ واجد شرایط فروش (SQL). این سرب در پایین قیف است. آنها تمایل خود را برای خرید ابراز می کنند. به آن “سرب داغ” نیز می گویند.

نحوه تولید لید بازاریابی

ابزارهای تبلیغاتی را انتخاب کنید
تلاش های تبلیغاتی خود را هدف قرار دهید
محتوای ارزشمند ایجاد کنید
از فرم های اشتراک استفاده کنید
آهنرباهای سربی ایجاد کنید
از وبلاگ خود سرنخ ایجاد کنید
ابزارهای تبلیغاتی را انتخاب کنید

با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید که چگونه شرکت خود را تبلیغ کنید. شما می توانید این کار را از طریق پست در رسانه های اجتماعی انجام دهید، یا تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) را در گوگل و سایر موتورهای جستجو ایجاد کنید. ایده اصلی ارتقاء در این مرحله این است که به مردم بفهمانیم که یک شرکت می تواند مشکلات آنها را حل کند.

مطالب پیشنهادی: خلاصه کتاب مسری

تلاش های تبلیغاتی خود را هدف قرار دهید

در مورد افرادی که می توانند به خدمات شما علاقه مند باشند و نیازهای آنها فکر کنید. راه حل های خود را با کمک کانال های تبلیغاتی متناسب با برنامه و بودجه کسب و کار شما با مخاطبان هدف به اشتراک بگذارید.

محتوای ارزشمند ایجاد کنید

به مشتریان بالقوه خود مفیدترین اطلاعات را ارائه دهید، به آنها نکاتی را در مورد چگونگی غلبه بر مشکلاتشان ارائه دهید. به اشتراک گذاری محتوای مرتبط و طنین انداز با مشتریان بالقوه خود بهترین روش برای جلب توجه و قدردانی از یک کسب و کار است. تبلیغات نمایشی افراد را به وب سایت یا وبلاگ شما هدایت می کند. ویدیوها در یوتیوب راه دیگری برای تولید سرنخ هستند. شما می توانید نحوه برخورد با نیازهای مشتریان را با استفاده از محصول یا خدمات شرکت خود نشان دهید.

از فرم های اشتراک استفاده کنید

فرم های اشتراک را ایجاد کنید و آنها را در وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید تا مشتریان بالقوه را به سرنخ تبدیل کنید. با سازنده فرم های اشتراک رایگان SendPulse سرنخ ایجاد کنید. تصمیم بگیرید که کدام داده برای انتخاب رویکرد مناسب برای مشتریان و اشتراک‌گذاری مرتبط‌ترین محتوا حیاتی است. انجام صحیح این کار احتمالاً سرنخ ها را به مشتری تبدیل می کند.
با فرم ساز ما، می توانید نه تنها از طریق ایمیل، بلکه با استفاده از پیام رسان فیس بوک و تلگرام با مشتریان ارتباط برقرار کنید. برای ایجاد یک فرم چند کانالی، فقط باید نماد پیام رسان لازم را به فرم خود بکشید و یک پیوند اضافه کنید. چنین فرمی را در زیر بررسی کنید.

آهنرباهای سربی ایجاد کنید

بازاریابان اغلب از آهنرباهای سرب برای ایجاد انگیزه در مشتریان احتمالی خود برای اشتراک استفاده می کنند. این یک پیشنهاد مقاومت ناپذیر است که به مشتریان احتمالی شما در ازای اطلاعات تماس آنها به برخی از اطلاعات انحصاری در یک برگه تقلب، جعبه ابزار، راهنمای ویدیویی و غیره دسترسی می‌دهد.

از وبلاگ خود سرنخ ایجاد کنید

مقالات جالبی را برای مبتدیان بنویسید و به محصولات خود پیوند دهید. آنها را بهینه سازی و تبلیغ کنید، مواردی را در مورد شرکت خود اضافه کنید که به حل مشکلات دیگران کمک می کند.

چگونه سرنخ های بازاریابی را به مشتری تبدیل کنیم

از داده های رفتاری استفاده کنید
سرنخ های خود را پرورش دهید
به راحتی سرنخ ها را به مشتریان تبدیل کنید
اول از همه، خود را به جای مشتری بگذارید. سفر یک خریدار ایده آل را تصور کنید. بر این اساس، یک قیف بیابید، که در آن به راحتی سرنخ ها تا نقطه خرید پایین می روند.

مطالب پیشنهادی: دیجیتال مارکتینگ چیست؟

با یک سرویس بازاریابی پیشرفته، سرنخ‌ها را تبدیل کنید تا مخاطبان خود را به خوبی جذب کنید.

از داده های رفتاری استفاده کنید بر اساس رفتار مخاطب هدف خود، پرسونای خریدار متفاوتی ایجاد کنید. این اطلاعات به شما اطلاعاتی در مورد نحوه انتقال گروه‌های خاص از سرنخ‌ها از بالای قیف فروش به پایین ارائه می‌دهد.
سرنخ های خود را پرورش دهید بازاریابی ایمیلی به شما این فرصت را می دهد که اطلاعات ارزشمندی را به طور همزمان برای تعداد زیادی از افراد ارسال کنید. اطلاعات مفید و مرتبط را در اختیار مشتریان بالقوه خود قرار دهید، راه های مختلفی را برای رویارویی با نیازهای آنها نشان دهید، تخصص خود را در زمینه کاری خود نشان دهید. استراتژی پرورش رهبر خود را توسعه دهید و کمپین‌های قطره‌ای را با Automation 360 ارسال کنید تا به طور مؤثر به مشتریان بالقوه آموزش دهید.
به راحتی سرنخ ها را به مشتریان تبدیل کنید. با توجه به موقعیتی که در قیف دارند به آنها پیشنهاد بدهید. از تمام فرصت هایی که برای بستن معامله دارید استفاده کنید. به عنوان مثال، در طول تعطیلات مردم احتمالاً بیشتر از حد معمول پول خرج می کنند. وقت آن رسیده است که یک پیشنهاد ویژه برای تکمیل سفر خریدار خود ارائه دهید.

 

طراحی سایت در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Instagram
بلوویرا در اینستاگرام
Telegram
بلوویرا در تلگرام
Instagram

بلوویرا در اینستاگرام

Telegram

بلوویرا در تلگرام

پست های اخیر:
تبلیغات:
بنر بلوویراکست
سفارش طراحی سایت بلوویرا
خدمات سئو سایت بلوویرا
پشتبانی سایت وردپرس بلوویرا

مقالات مرتبط:

درخواست طراحی سایت:

جهت طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین خود در بستر اینترنت فرم زیر رو پر کنید.

طراحی سایت با بلوویرا
مشاوره

درخواست مشاوره:

برای رزرو وقت مشاوره در حوزه طراحی سایت ، راه اندازی کسب و کار و سئو با ما در تماس باشید.

فهرست