محتوا ی با کیفیت بلوویرا

 

نوشتن محتوای با کیفیت باید یکی از جنبه های کلیدی هر استراتژی سئو باشد. اما چه زمانی محتوای شما با کیفیت بالا در نظر گرفته می شود؟ و آیا این برای کاربران شما هم مثل گوگل است؟ در این مقاله، من در مورد اینکه محتوای باکیفیت چیست و چگونه می‌توانید مطمئن شوید که محتوای خودتان به موفقیت رسیده است، بحث خواهم کرد. این به مهارت‌های نوشتاری خلاقانه نیاز دارد، اما نگران نباشید، لازم نیست همینگوی بعدی شوید. با تمرکز بر چیزهای مناسب، می توانید محتوای با کیفیتی با رتبه بالا ایجاد کنید که کاربران شما از خواندن آن خوشحال شوند.

محتوای با کیفیت چیست؟

این سوال میلیون دلاری است. زیرا دانستن نحوه نوشتن محتوای باکیفیت به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید، نرخ پرش کمتر و تبدیل‌های بیشتری داشته باشید. اما چه کسی کیفیت محتوای شما را تعیین می کند؟ پاسخ آسان این است: کاربران شما. که ایجاد محتوای مناسب را نیز تا حدودی دشوارتر می کند. زیرا هر کاربر متفاوت است. هر کاربر قصد جستجوی متفاوتی دارد. و هر کاربر می‌داند که چه می‌خواهد، اما متأسفانه، ممکن است شما ندانید. به هر حال دقیقا نه

انتظار دارید مقاله ای در مورد نوشتن محتوای با کیفیت اینگونه شروع شود، اینطور نیست؟ نگران نباشید، قطعاً هنوز کارمان تمام نشده است! اگرچه کیفیت محتوای شما در نهایت توسط کاربران تعیین می شود، اما چند قدم وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که در نهایت محتوایی اندیشیده، خوانا و جذاب خواهید داشت. آن محتوا را واجد شرایط تر می کند تا توسط کاربران و موتورهای جستجوگر شما به عنوان باکیفیت در نظر گرفته شود. و بله، این مدتی طول خواهد کشید. اما تمام وقت به خوبی سپری شده است، به من اعتماد کنید. فقط به یاد داشته باشید که قبلاً در مورد محتوای با کیفیتی که می تواند به شما ارائه دهد، گفتم.

چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم

برای خوانندگانتان بنویسید نه برای خودتان

اگر شما یک سایت تجارت الکترونیک دارید، می خواهید خوانندگان در مورد محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بدانند. اگر وبلاگ نویس هستید، می خواهید خوانندگانتان با شما و موضوعات مورد علاقه شما آشنا شوند. البته اینها چیزهایی هستند که می خواهید درباره آنها بنویسید. با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که کاربران شما واقعاً می خواهند در مورد چه چیزی بخوانند. آنها چه منافعی دارند؟ چه رویدادها یا اخباری را دنبال می کنند که شما می توانید به کسب و کار خود مرتبط کنید؟ و چه «مشکلاتی» در تلاش برای رفع آنها هستند که آنها را به سایت شما رسانده است؟

اولین قدم در ایجاد محتوایی که کاربران آن را با کیفیت بالا می‌دانند، اطمینان از اینکه حاوی اطلاعات مورد نظرشان است، است. برای اینکه بفهمید کاربران شما به دنبال چه اطلاعاتی هستند، باید تحقیقات کلمات کلیدی مناسبی را انجام دهید. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید که در مورد چه موضوعاتی بنویسید و مخاطبان شما از چه کلماتی استفاده می کنند. این به رتبه بندی شما نیز کمک می کند، زیرا بازدیدکنندگان بیشتر و نرخ پرش کمتر به گوگل می گویند که صفحه شما نتیجه خوبی برای نمایش در نتایج جستجوی آنهاست.

 

مقالات مرتبط : انواع محتوا در بازاریابی محتوایی

محتوای خود را خوانا و جذاب کنید

اگر می خواهید پیام خود را منتقل کنید و مطمئن شوید که مردم کل پست یا صفحه وبلاگ شما را می خوانند، خواندن مطالب خود را آسان کنید. یعنی به ساختار متن و کلماتی که استفاده می کنید فکر کنید. متن بیش از حد بدون هیچ عنوان یا پاراگراف باعث ترس مردم می شود، بنابراین مطمئن شوید که از پاراگراف ها و چندین عنوان استفاده کنید تا به خوانندگان خود در حین مطالعه کمی هوا بدهید. همچنین سعی کنید استفاده از کلمات دشوار را محدود کنید و مراقب طولانی بودن جملات خود باشید. اینها می توانند درک محتوای شما را سخت تر کنند که باعث کاهش سرعت خواننده در هنگام خواندن متن شما می شود.

هنگام نوشتن از آن لذت ببرید و مطمئن شوید که از تنوع در متن خود استفاده کنید تا آن را جذاب کنید. از مترادف ها استفاده کنید، جملات طولانی تر را با جملات کوتاه تر جایگزین کنید و در نوشتن خود شخصی باشید. این به شما کمک می کند محتوای با کیفیتی متفاوت از رقیب خود بنویسید و به کاربران کمک می کند شما و برند شما را بشناسند. میخواهی بیشتر بدانی؟ در این مقاله، ما عمیق‌تر به این نکات برای نوشتن پست‌های خواندنی وبلاگ می‌پردازیم.

در مورد هدف جستجو و هدف خود فکر کنید

بیایید با توضیح اینکه هدف جستجو به چه معناست شروع کنیم. هدف جستجو دلیلی است که شخصی یک جستجوی خاص را انجام می دهد. این اصطلاحی است که برای توصیف هدف آنها هنگام جستجوی آنلاین استفاده می شود. آیا آنها سوالی دارند که نیاز به پاسخ داشته باشند؟ یا می خواهند چیزی آنلاین بخرند؟ هدف جستجوی افراد در نحوه در نظر گرفتن کیفیت محتوای شما تفاوت ایجاد می کند. آیا در آن لحظه با نیاز آنها مطابقت دارد؟ سپس آنها مدت بیشتری در صفحه شما خواهند ماند. اما هنگامی که آنها به پاسخی برای یک سوال نیاز دارند و صفحه ای که در آن قرار می گیرد فقط سعی می کند محصولات را به آنها بفروشد، قبل از اینکه شما متوجه شوید از بین می روند.

 

طراحی سایت

 

 

هنگام ایجاد محتوا برای یک صفحه خاص، مهم است که هدف جستجو را در نظر بگیرید. به همین دلیل است که من به شما توصیه می کنم اهداف خود را با اهداف جستجوی مختلفی که کاربران ممکن است داشته باشند مطابقت دهید. آیا یکی از اهداف شما این است که اشتراک های بیشتر در خبرنامه خود را که حاوی اخبار و سایر اطلاعات مرتبط با رشته شما است، بیشتر کنید؟ سپس باید سعی کنید آن دکمه اشتراک را به صفحات خود اضافه کنید که کاربران دارای هدف اطلاعاتی در آن قرار می گیرند.

قابل اعتماد باشید

هنگامی که افراد وارد صفحه شما می شوند، ایجاد اعتماد نیز مهم است. به خصوص زمانی که آنها هنوز با سایت شما آشنا نیستند، باید به آنها نشان دهید که قابل اعتماد هستید. نوشتن به روشی واضح و کاربر محور به شما کمک می کند پایه و اساس را ایجاد کنید، اما کارهای بیشتری می توانید انجام دهید. سعی کنید از عکس‌های استوک دوری کنید، زیرا عکس‌های واقعی اعتماد بیشتری ایجاد می‌کنند و به سایت شما احساس شخصی می‌دهند. این همچنین برای صفحه «درباره ما» شما صادق است، جایی که باید سعی کنید عکس‌های تیم خود را اضافه کنید.

همچنین اضافه کردن رتبه‌بندی به Google، گواهینامه‌ها به صفحات مناسب، راه‌اندازی HTTPS و افزودن سیگنال‌های اعتماد دیگر را در نظر بگیرید. همه اینها به کاربران شما و گوگل کمک می کند تا بفهمند سایت شما متعلق به یک کسب و کار واقعی یا شخص واقعی است، که به آنها اجازه می دهد تا با خوشحالی و خیال راحت سایت شما را مرور کنند. آیا صاحب یک سایت تجارت الکترونیک هستید؟ سپس توصیه می کنم به این 7 روش برای افزایش فروش با ایجاد اعتماد نگاهی بیندازید.

محتوای خود را به روز نگه دارید

یکی دیگر از عناصر کلیدی محتوای با کیفیت، اطمینان از به روز بودن و مرتبط بودن آن در هر زمان است. این بدان معنی است که ارسال یک صفحه یا پست وبلاگ به خوبی نوشته شده آخرین مرحله در این فرآیند نیست. شما باید هر از چند گاهی محتوای خود را به روز کنید تا مطمئن شوید افراد می توانند اطلاعات مناسب را در آنجا پیدا کنند. این برای کاربران شما مهم است، زیرا به آنها نشان می‌دهد که از پیشرفت‌های اخیر مطلع هستید و همیشه می‌توانید اطلاعات دقیقی را در اختیار آنها قرار دهید. این باعث ایجاد اعتماد می شود و باعث می شود آنها به سایت شما بازگردند. همچنین برای سئو مهم است، زیرا بازنویسی محتوای شما به گوگل نشان می دهد که سایت شما “زنده” و مرتبط است. به همین دلیل است که تازه و به روز نگه داشتن محتوای شما گام مهمی در ایجاد محتوای با کیفیت است. بنابراین، مطمئن شوید که به خودتان زمان می دهید تا محتوای خود را به طور منظم به روز کنید.

پنج مرحله ای که تاکنون در مورد آن بحث کردیم به شما کمک می کند محتوایی بنویسید که خواندن آن آسان و کاربر محور باشد. اکنون می‌خواهم در مورد یک مرحله اضافی صحبت کنم که ارتباط کمتری با نوشتن دارد، اما به کاربران و موتورهای جستجو کمک می‌کند محتوای با کیفیت شما را پیدا کنند. مرحله ای که من در مورد آن صحبت می کنم کار بر روی ساختار سایت شما است.

ساختار سایت به نحوه سازماندهی محتوای سایت اشاره دارد و بخش مهمی از هر استراتژی سئوی قوی است. این به گوگل کمک می کند تا اهمیت صفحات فردی شما و اینکه کدام صفحات به یکدیگر مرتبط هستند را تعیین کند. وقتی سایت خود را به خوبی ساختار می دهید، موتورهای جستجو می توانند URL های شما را بهتر ایندکس کنند و کاربران می توانند راحت تر راه خود را پیدا کنند. کمک به آنها در یافتن محتوای با کیفیت شما در نتایج جستجو، اما همچنین زمانی که قبلاً در سایت شما هستند. به همین دلیل است که از صرف زمان بر روی ساختار سایت خود سود زیادی خواهید داشت. در مورد نحوه کار بر روی ساختار سایت و اهمیت انجام این کار بیشتر بخوانید.

خلاصه ای سریع از محتوای با کیفیت

اگرچه محتوای خوب ساختار یافته و خوانا ممکن است شما را فوراً به جایگاه برتر گوگل نرساند، اما قطعاً در دراز مدت تأثیر مثبتی بر سئوی شما خواهد داشت. بنابراین، قبل از شروع انتشار پست پس از پست (یا صفحه به صفحه)، ارزش آن را دارد که چند مرحله را در نظر بگیرید.

مطمئن شوید که برای خوانندگان خود بنویسید، محتوای خود را خوانا کنید، هدف جستجو را با اهداف خود مطابقت دهید، قابل اعتماد باشید، محتوای خود را به روز نگه دارید و روی ساختار سایت خود کار کنید. به این ترتیب محتوای جذابی خواهید داشت که خوانندگان شما از آن استقبال خواهند کرد. این تأثیر مثبتی بر تعداد بازدیدکنندگان، نرخ پرش و تبدیل شما خواهد داشت. اگر هنوز در مورد نوشتن به کمی راهنمایی نیاز دارید، راهنمای ما برای کپی‌رایتینگ SEO می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند!
بررسی کنید که سئو محتوای شما چقدر تناسب دارد!
نوشتن عالی تنها بخشی از استراتژی سئوی محتوای ضد گلوله است. برای دیدن نتایج عالی، شما همچنین باید روی پیوندهای داخلی، محتوای سنگ بنا، تحقیقات کلمات کلیدی و موارد دیگر کار کنید! یک تست کوتاه بگیرید و متوجه شوید که آیا زمینه هایی از سئوی محتوا وجود دارد که بتوانید آنها را بهبود بخشید!

 

مقالات مرتبط : استراتژی بازاریابی محتوایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Instagram
بلوویرا در اینستاگرام
Telegram
بلوویرا در تلگرام
Instagram

بلوویرا در اینستاگرام

Telegram

بلوویرا در تلگرام

پست های اخیر:
تبلیغات:
بنر بلوویراکست
سفارش طراحی سایت بلوویرا
خدمات سئو سایت بلوویرا
پشتبانی سایت وردپرس بلوویرا

مقالات مرتبط:

درخواست طراحی سایت:

جهت طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین خود در بستر اینترنت فرم زیر رو پر کنید.

طراحی سایت با بلوویرا
مشاوره

درخواست مشاوره:

برای رزرو وقت مشاوره در حوزه طراحی سایت ، راه اندازی کسب و کار و سئو با ما در تماس باشید.

فهرست