Threads FAQ

Threads از زمان راه اندازی آن در 5 جولای به سریع ترین پلتفرم رسانه اجتماعی در تاریخ تبدیل شده است که از یک میلیون کاربرد عبور کرده.

تنها در یک ساعت اول، پنج میلیون ثبت نام دریافت کرد، سه ماه پس از اینکه متا تایید کرد که روی جایگزینی برای توییتر کار می کند.

هیاهوی Threads خبر بزرگی برای بازاریابان است، زیرا بسیاری از آنها به دنبال تصاحب ایلان ماسک در سال گذشته از توییتر عقب نشینی کرده اند که منجر به کاهش 59 درصدی هزینه تبلیغات در ایالات متحده شده است. بازاریابان اکنون به طور قابل درک در حال بررسی پلتفرم های جدید برای میزبانی کمپین های خود بدون به خطر انداختن دسترسی یا کیفیت هستند.

آیا Threads بهترین جایگزین برای برندها و بازاریابان است؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید…

Threads چیست؟

Threads یک برنامه شبکه اجتماعی جدید است که توسط متا پلتفرم های مارک زاکربرگ اداره می شود که از نزدیک با اینستاگرام ادغام شده است و در حال حاضر فقط در دستگاه های iOS یا Android در دسترس است. متا Threads را به عنوان “برنامه مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام” توصیف کرده است.

این به کاربران خود این فرصت را می دهد که به روزرسانی ها را پست کنند، متن، تصاویر، ویدیوها را به اشتراک بگذارند و از طریق لایک، پست مجدد و پاسخ با پست های دیگر کاربران تعامل داشته باشند. در فروشگاه برنامه، Threads به شرح زیر است:

«[مکانی] که در آن جوامع گرد هم می‌آیند تا در مورد همه چیز از موضوعاتی که امروز به آن‌ها اهمیت می‌دهید تا آنچه که فردا پرطرفدار خواهد بود، بحث کنند.»
“هر چیزی که به آن علاقه دارید، می توانید مستقیماً با سازندگان مورد علاقه خود و دیگرانی که عاشق چیزهای مشابه هستند دنبال کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید – یا از خودتان پیروان وفاداری ایجاد کنید تا ایده ها، نظرات و خلاقیت خود را با جهان به اشتراک بگذارید.”
اگرچه این اپلیکیشن از جهاتی بسیار شبیه به توییتر است، زاکربرگ تاکید کرده است که یکی از تفاوت‌های کلیدی تمرکز بر “مهربانی” و “دوستانه بودن” است. او در حساب کاربری خود در Threads نوشت:

“هدف این است که با گسترش آن، دوستانه نگه داشته شود. من فکر می کنم این ممکن است و در نهایت کلید موفقیت آن خواهد بود.”
این یکی از دلایلی است که چرا توییتر هرگز آنقدر که فکر می‌کنم باید موفق نبود، و ما می‌خواهیم آن را متفاوت انجام دهیم.»
ما قطعاً روی مهربانی تمرکز می‌کنیم و این مکان را به مکانی دوستانه تبدیل می‌کنیم.»
شایان ذکر است که Threads بسیار نزدیک با اینستاگرام ادغام شده است. بنابراین، کاربران نمی توانند بدون حساب اینستاگرام در Threads ثبت نام کنند.

چند نفر به Threads پیوسته اند؟

بیش از 100 میلیون نفر از زمان راه اندازی Threads ثبت نام کرده اند.

زاکربرگ در حساب کاربری Threads خود در مورد موفقیت برنامه خود تا کنون اظهار نظر کرد و نوشت:

“موضوعات در آخر هفته به 100 میلیون ثبت نام رسید.”
“این بیشتر تقاضای ارگانیک است و ما حتی بسیاری از تبلیغات را هنوز فعال نکرده ایم.”
“باورم نمیشه فقط پنج روز گذشته!”
برای توضیح اینکه چقدر این عدد قابل توجه است، وقتی اینستاگرام در سال 2010 به عنوان یک پلتفرم مستقل راه اندازی شد، یک هفته طول کشید تا به 100000 رسید.

چه برندهایی تاکنون در Threads ثبت نام کرده اند؟

بر اساس اعلام فدراسیون ملی خرده فروشی، 9 نفر از ده خرده فروش برتر، از جمله Walmart و Kroger، اکنون حساب های خود را در Threads فعال کرده اند. تنها زنجیره‌ای که تاکنون وجود ندارد Costco است

وقتی نوبت به پنج برند برتر مصرف‌کننده می‌رسد، تنها Reese’s حساب خود را فعال کرده است. و از ده برند برتر مد، تنها نایک ثبت نام کرده است. اعتقاد بر این است که این به این دلیل است که برندها محتاط هستند و می‌خواهند قبل از هر تعهدی ببینند Threads چگونه توسعه می‌یابد.

با این حال، نام‌های بزرگ دیگر با ثبت‌نام سریع‌تر عمل کرده‌اند و قبلاً دارای حساب‌های فعال هستند، مانند Calvin Klein، Kith، Allbirds، Shein و Uniqlo.

کدام سلبریتی ها در Threads ثبت نام کرده اند؟

تعدادی از چهره های مشهور از جمله اپرا، جنیفر لوپز، کیم کارداشیان، شکیرا و سارا جسیکا پارکر در Threads ثبت نام کرده اند.

پارکر ستاره S.X And The City اعلام کرد که در حساب اینستاگرام خود به Threads پیوسته است. او نوشت:

«من از این امید که @threadsapp فرصت جدیدی باشد برای ادامه به اشتراک گذاشتن عناوین کتاب، تصاویر روزم در نیویورک و جاهای دیگر، پشتیبانی از کتابخانه‌های ما، یک تکه گوشت خوک نازک پخته شده روی استخوان یا هر چیز دیگری باشد، ناراحت هستم. لایق وقت خود فکر کنید
“امیدوارم @threadsapp بتواند پلتفرمی باشد که در آن افراد مهربان، متفکر هستند، احساس نمی‌کنند که پست، تهاجمی یا خصمانه باشند… این می‌تواند روز جدیدی باشد.”

آیا Threads تبلیغات خواهد داشت؟

بازاریابان در حال حاضر گزینه ای برای خرید فضای تبلیغاتی در Threads ندارند، با این حال، تبلیغات اجتناب ناپذیر است و احتمالاً نقش مهمی در درآمد کلی Threads خواهد داشت.

در واقع، منبعی به Axios گفت که تیم اینستاگرام در حال کار بر روی در دسترس قرار دادن ابزارهای محتوای برند خود در آینده ای نه چندان دور است و انتظار می رود زمانی که Threads به حجم بحرانی برسد، تبلیغات معرفی شوند. تا آن زمان، به بازاریابان توصیه می‌شود تا با استفاده از هشتگ یا متن، مشارکت‌های پولی را به وضوح افشا کنند.

مزایای حضور در Threads برای بازاریابان چیست؟

اگرچه هنوز تبلیغات در Threads در دسترس نیستند، اما مارک‌ها همچنان می‌توانند از ایجاد نمایه و به طور بالقوه دریافت مقداری ترافیک ارگانیک بهره ببرند. تامارا لیتلتون، مدیر عامل The Social Element، با تیم خود برای ایجاد پروفایل هایی برای مشتریان خود کار می کند تا زمانی که فرصت های پولی در Threads در دسترس قرار گیرد، ترافیک ارگانیک ایجاد کند. او به دیجی دی گفت:

یکی از مواردی که روند انتقال را آسان می کند، پیوند مستقیم به اینستاگرام از Threads است.
“این کار انتقال ارتباطات برند در سراسر جهان را بسیار آسان تر می کند.”

چرا Threads در اتحادیه اروپا در دسترس نیست؟

Threads در بیش از 100 کشور در دسترس است – اما در حال حاضر در اتحادیه اروپا در دسترس نیست. این به دلیل این نگرانی است که عملیات حفظ حریم خصوصی داده‌های آن با قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا مطابقت ندارد.

کاریسا ولیز، دانشیار موسسه اخلاق در هوش مصنوعی در دانشگاه آکسفورد، به گاردین گفت:

متا نه تنها مدل کسب‌وکار خود را تغییر نداده است، بلکه همچنان می‌خواهد تبلیغات هدفمند و اساساً تبلیغات نظارتی انجام دهد.
“برای این منظور، این شرکت در تلاش است تا حد امکان داده ها را جمع آوری کند و تلاش می کند با وجود همه رسوایی ها، با وجود واکنش عمومی، علی رغم هشدارهای تنظیم کننده ها، علی رغم جریمه ها، به همان مسیری که از همان ابتدا از ابتدا داشته است ادامه دهد. مدل کسب و کار خود را مجدداً تصور نمی کند تا آن را به یک مدل تجاری محترمانه تر برای کاربران تبدیل کند.”
“این می تواند شامل گرایش جنسی، نژاد و قومیت، داده های بیومتریک، عضویت در اتحادیه کارگری، وضعیت بارداری، سیاست، اعتقادات مذهبی باشد. و همه این داده ها به طور بالقوه می توانند برای اشخاص ثالث ارسال شوند.”
در حال حاضر هیچ برنامه ای برای راه اندازی Threads در کشورهای اتحادیه اروپا وجود ندارد. با این حال، یک فرد آشنا به این موضوع به بلومبرگ گفت که متا منتظر راهنمایی های بیشتر در مورد قانون بازاریابی دیجیتال است تا ببیند آیا راه اندازی اتحادیه اروپا در مرحله بعدی امکان پذیر است یا خیر.

انتظار می رود کمیسیون اروپا جزئیات بیشتری را ارائه کند اما تا سپتامبر. بنابراین تاریخ راه اندازی Threads در کشورهای اتحادیه اروپا هنوز تایید نشده است.

بیشتر بخوانید: محتوای ستونی چیست؟

Threads چگونه کاربران خود را ردیابی می کند؟

Threads حجم وسیعی از اطلاعات را در مورد کاربران خود جمع آوری می کند، به همان روشی که دیگر پلتفرم های متا فیس بوک و اینستاگرام انجام می دهند. برنامه های متا تمام جزئیاتی را که کاربران وارد می کنند جمع آوری و ذخیره می کنند، از جمله اطلاعات حساس مانند:

اطلاعات سلامتی و تناسب اندام
اطلاعات مالی
محل
تاریخچه مرور
تاریخچه جستجو
آدرس خانه
آدرس ایمیل
شماره تلفن
دوربین ها
عکس ها
اطلاعات IP
نوع دستگاه مورد استفاده
سیگنال‌های دستگاه (مانند سیگنال‌های بلوتوث، نقاط دسترسی Wi-Fi نزدیک و برج‌های تلفن همراه)
علاوه بر موارد فوق، Threads همچنین داده هایی را در مورد نحوه تعامل کاربرانش با پست ها و افرادی که آنها را دنبال می کنند ذخیره می کند.

این سطح عمیق از جزئیات که Threads در مورد کاربر خود ذخیره می کند دلیل نگرانی مقامات اتحادیه اروپا در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها است.

آیا Threads ایمن است؟

Threads دستورالعمل های انجمن اینستاگرام را در مورد محتوا و تعاملات اجرا می کند. طبق این شرایط، کاربران باید حداقل 13 سال یا بیشتر داشته باشند و کاربران زیر 16 سال (یا 18 سال در برخی کشورها) به طور خودکار به طور پیش فرض یک حساب خصوصی دریافت می کنند. با این حال، همچنان به والدین توصیه می شود که فعالیت های فرزندان خود را به صورت آنلاین زیر نظر داشته باشند.

کاربران این گزینه را خواهند داشت که تنظیمات خود را فیلتر کنند، به این معنی که کنترل دارند چه کسی می تواند به آنها در متن پاسخ دهد. علاوه بر این، کاربران می توانند حساب های ناخواسته را مسدود کنند و هر حسابی که ممکن است در اینستاگرام مسدود کرده باشند به طور خودکار در Threads نیز مسدود می شوند.

متا از سال 2016 بیش از 16 میلیارد دلار برای محافظت از افرادی که از پلتفرم های آن استفاده می کنند سرمایه گذاری کرده است و اعلام کرده است که ایمنی همچنان اولویت اصلی Threads است.

چه چیزی را می توانید در Threads جستجو کنید؟

Threads با توییتر متفاوت است به این معنا که در حال حاضر نمی توانید هشتگ ها یا موضوعات را جستجو کنید. در حال حاضر، کاربران فقط می توانند از ابزار جستجو برای جستجوی سایر کاربران استفاده کنند – چه کسانی که قبلاً آنها را دنبال می کنند و چه کسانی که آنها را دنبال نمی کنند.

هنگامی که نمایه‌هایی در نتایج جستجوی Threads ارائه می‌شوند که کاربر قبلاً آنها را دنبال نکرده است، آنها این گزینه را خواهند داشت که فوراً آنها را دنبال کنند یا نمایه کامل خود را مشاهده کنند.

چرا برای پیوستن به Threads به یک حساب اینستاگرام نیاز دارید؟

متا در وبلاگ اینستاگرام خود اعلام کرد که Threads به اکانت اینستاگرام افراد مرتبط می شود. در توضیح دلیل این تصمیم آمده است:

“چشم انداز ما با Threads این است که بهترین کاری را که اینستاگرام انجام می دهد را در نظر بگیریم و آن را به متن گسترش دهیم و فضایی مثبت و خلاقانه برای بیان ایده های خود ایجاد کنیم.”
درست مانند اینستاگرام، با Threads می‌توانید دوستان و سازندگانی را دنبال کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید که علایق شما را به اشتراک می‌گذارند – از جمله افرادی که در اینستاگرام و فراتر از آن دنبال می‌کنید.
«مزایای پروتکل‌های باز شبکه‌های اجتماعی فراتر از روش‌هایی است که افراد می‌توانند از یکدیگر پیروی کنند. توسعه دهندگان می توانند انواع جدیدی از ویژگی ها و تجربیات کاربری ایجاد کنند که به راحتی می توانند به سایر شبکه های اجتماعی باز متصل شوند و سرعت نوآوری و آزمایش را تسریع کنند. هر برنامه سازگار می‌تواند استانداردهای جامعه و خط‌مشی‌های تعدیل محتوا را تعیین کند، به این معنی که افراد در انتخاب فضاهایی که با ارزش‌هایشان همخوانی دارد، آزادی عمل دارند.
ما معتقدیم این رویکرد غیرمتمرکز، مشابه پروتکل‌های حاکم بر ایمیل و خود وب، نقش مهمی در آینده پلتفرم‌های آنلاین خواهد داشت.»
Threads اولین برنامه متا است که پیش بینی شده است با یک پروتکل شبکه اجتماعی باز سازگار باشد – ما امیدواریم که با پیوستن به این اکوسیستم رو به رشد خدمات متقابل، Threads به افراد کمک کند تا جامعه خود را پیدا کنند، صرف نظر از اینکه از چه برنامه ای استفاده می کنند.

چگونه می توانید نام کاربری خود را در Threads تغییر دهید؟

همانطور که پروفایل Threads شما به حساب اینستاگرام شما متصل است، جزئیات خاصی از جمله نام و نام کاربری شما بین این دو منتقل می شود. بنابراین برای تغییر نام کاربری در Threads، باید نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهید. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید تا نمایه خود بارگیری شود.
دکمه «نمایه ویرایشگر» را که در زیر بیو شما قرار دارد انتخاب کنید.
سپس کاربران می توانند نام کاربری جدید اینستاگرام را در قسمت Username وارد کنند.
پس از وارد کردن نام کاربری جدید، علامت تیک را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید تا تنظیمات جدید شما ذخیره شود.

آیا محدودیتی برای ارسال در Threads وجود دارد؟

محدودیت هایی برای پست ها و ویدیوها وجود دارد:

پست ها – کاربران محدود به اشتراک گذاری پست هایی با حداکثر 500 کاراکتر هستند. با این حال، آنها می توانند شامل پیوندها، عکس ها و فیلم ها باشند.
ویدئوها – ویدئوها نمی توانند بیشتر از پنج دقیقه باشند.

Threads چگونه کار می کند؟

Threads یک برنامه کاملاً ساده برای استفاده است که به روشی مشابه توییتر عمل می کند. در اینجا نحوه شروع شما آمده است:

مطمئن شوید که یک اکانت اینستاگرام دارید. اگر ندارید، باید ثبت نام کنید.
برنامه Threads را دانلود کنید و با استفاده از جزئیات ورود به سیستم اینستاگرام خود وارد شوید.
پس از ورود به سیستم، برنامه از شما می پرسد که آیا می خواهید همان حساب هایی را که در اینستاگرام دنبال می کنید دنبال کنید یا خیر.
سپس برنامه نمایه‌های دیگری را پیشنهاد می‌کند که فکر می‌کند ممکن است برای شما جالب باشند.
سپس می توانید شروع به استفاده از برنامه کنید. فید شما ترکیبی از پست‌های افرادی را که دنبال می‌کنید و همچنین محتوای توصیه‌شده ارائه می‌کند. می توانید با لایک کردن، پاسخ دادن، ارسال مجدد یا نقل قول از پست ها، با این پست ها تعامل داشته باشید.
مانند توییتر، شما همچنین می توانید پست ها، فیلم ها و تصاویر را در نمایه خود به اشتراک بگذارید.

چگونه حساب Threads خود را حذف می کنید؟

برای غیرفعال کردن یک حساب کاربری، کاربران باید به برگه پروفایل خود رفته، به منوی تنظیمات در گوشه بالا سمت راست دسترسی داشته باشند و سپس دکمه «حساب» را فشار دهند. سپس از کاربران پرسیده می شود که آیا مایلند پروفایل خود را غیرفعال کنند.

پس از غیرفعال کردن نمایه، پست‌ها و تعاملات قبلی کاربر دیگر در Threads قابل مشاهده نخواهد بود. غیرفعال کردن یک نمایه بر داده‌هایی که پلتفرم جمع‌آوری کرده است یا روی حساب اینستاگرام پیوند شده تأثیر نمی‌گذارد.

اگر کاربری اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کند، اکانت Threads او نیز غیرفعال خواهد شد. اگر کاربر بخواهد نمایه خود را مجدداً فعال کند، می تواند این کار را با ورود مجدد به برنامه انجام دهد.

اگر کاربری بخواهد اکانت خود را به جای غیرفعال کردن موقت حذف کند، باید اکانت اینستاگرام خود را حذف کند.

آیا Threads جایگزین توییتر می شود؟

زاکربرگ مدیر عامل متا گفت که او معتقد است Threads بزرگتر از توییتر خواهد بود اما زمان می برد.

او گفت: “من فکر می کنم باید یک برنامه مکالمه عمومی با بیش از 1 میلیارد نفر در آن وجود داشته باشد.” توییتر فرصت انجام این کار را داشته است اما موفق نشده است. امیدواریم این کار را انجام دهیم.»
از زمان راه اندازی، Threads مطمئناً تاکنون موفق بوده است. در دو روز اول فعالیت، ترافیک توییتر در مقایسه با مدت مشابه یک هفته قبل، 5 درصد کاهش یافته است. به گفته شرکت تحلیل وب SimilarWeb، همچنین نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش داشته است.

اگر برنامه تردز را پاک کنیم، اینستاگرام هم پاک می شود؟

خیر، شما وقتی خود اپلیکیشن ترزد را پاک کنید، اکانت اینستاگرام و یا خود اپلیکیشن حذف نخواهد شد. هنگامی اکانت اینستاگرام شما پاک می شود که اکانت تردز خود را پاک کنید.

بیشتر بخوانید: خلاصه کتاب شیوه گرگ
طراحی سایت در اردبیل
مدیریت پروژه | شرح وظایف و مهارت های مدیر پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Instagram
بلوویرا در اینستاگرام
Telegram
بلوویرا در تلگرام
Instagram

بلوویرا در اینستاگرام

Telegram

بلوویرا در تلگرام

پست های اخیر:
تبلیغات:
بنر بلوویراکست
سفارش طراحی سایت بلوویرا
خدمات سئو سایت بلوویرا
پشتبانی سایت وردپرس بلوویرا

مقالات مرتبط:

درخواست طراحی سایت:

جهت طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین خود در بستر اینترنت فرم زیر رو پر کنید.

طراحی سایت با بلوویرا
مشاوره

درخواست مشاوره:

برای رزرو وقت مشاوره در حوزه طراحی سایت ، راه اندازی کسب و کار و سئو با ما در تماس باشید.

فهرست